Teimas Desenvolvemento reconoce la improcedencia del despido tras la denuncia de la CNT

Castellano | Galego


Teimas Desenvolvemento S.L. reconoce la improcedencia del despido tras la denuncia de la CNT

  • La empresa despidió al trabajador de forma improcedente sin abonar las cantidades preceptivas
  • Tras unos meses en la empresa, superado ya el período de prueba, la compañía alegó falta de adaptación al puesto de trabajo
  • La CNT denunció una situación claramente ilegal y consiguió una nueva victoria sindica sin siquiera llegar a juicio

La empresa Teimas Desenvolvemento S.L. reconoce en acuerdo ante el Juzgado que el despido del afiliado a la CNT fue improcedente. Tras la superación del período de prueba, la empresa alegó “falta de adaptación a las condiciones técnicas del puesto”. Esta justificación resultó totalmente falsa y contraria a la legislación. La empresa pretendía no abonar las cantidades referentes al despido improcedente. Tras la denuncia del sindicato, la empresa deberá abonar las cantidades adeudadas al trabajador por el despido improcedente realizado.

Frente a situaciones de abuso, como la cometida en esta ocasión, desde el sindicato recordamos a toda la clase trabajadora que las causas del despido están tipificadas en el Estatuto de los Trabajadores y que deben quedar perfectamente acreditadas por la empresa cuando se produzca un despido.


Teimas Desenvolvemento S.L. recoñece a improcedencia do despedimento tras a denuncia da CNT

  • A empresa despediu ao traballador de forma improcedente sen abonar as cantidades perceptivas
  • Tras uns meses na empresa, superado xa o periodo de proba, a compañía alegou falta de adaptación ao posto de traballo
  • A CNT denunciou unha situación claramente ilegal e conseguiu unha nova victoria sindical sen sequera chegar ao xuízo

A empresa Teimas Desenvolvemento S.L. recoñece en acordo ante o Xulgado que o despedimento do afiliado á CNT foi improcedente. Tras a superación do período de proba, a empresa alegou “falta de adaptación ás condicións técnicas do posto”. Esta xustificación resultou totalmente falsa e contraria á lexislación. A empresa pretendía non abonar as cantidades referentes ao despedimento improcedente. Tras a denuncia do sindicato, a empresa deberá abonar as cantidades adebedadas ao traballador polo despedimento improcedente realizado.

Fronte a situacións de abuso, como a cometida nesta situación, dende o sindicato lembramos a toda a clase traballadora que as causas do despedimento están tipificadas no Estatuto dos Traballadores e que deben quedar perfectamente acreditadas pola empresa cando se produza un despedimento.

La entrada Teimas Desenvolvemento reconoce la improcedencia del despido tras la denuncia de la CNT se publicó primero en Confederación Nacional del Trabajo.